יום שבת, 20 בנובמבר 2010

ברוכים הבאים לאוצרות הגהינום

קהל קדוש ונחבד, רבותי ובעיקר גבירותי, וכל השער, ברוכים הבאים לאוצרות הגהינום! כאן הרב הצדיק, ראש וראשון בכל דבר שבקללות, איימות והעיקר בתרומות, רבי יצחק ארנונה.

שם המקורי שלי זה יצחק אדולן, לא רק עבור זה שסבא שלי היה רב ומקובל שידע באמת לקבל, לקבל ועוד יותר לקבל בכפר אדולן שבגבול קורדיסטן ותימן, (קראו לו הבאבא אדולן וכל שנה בילולתו ב-1 לאפריל אני מביא המוני יהודים קדושים ופרייערים לקבר שלו) אלה גם כי לפני שלמדתי לאסוף תרומות כדי להסיר את קללות הגהינום מעם ישראל, הייתי מוכר אדולן בחצי מחיר בכל הקלובים הטמאים בחוף באבא ברוך-סליחה-אולי זה היה חוף תל ברוך - מזמן מה יצאתי מזה בזכות הקבלה.

איזה קבלה? כמובן הזאת שאני נותן לכולם למס הכנסה -100 ש"ח עבור כל 10 ש"ח שתורמים לי.

רוצה לדעת איך להשתתף בפעולה החדשה והקדושה "לתרום,לתרום,לתרום שלא תכנס לגהנום?" שימו לב לכתבות כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה